Categorii

Cart  

No products

Shipping 0,00 RON
Total 0,00 RON

Prices are tax excluded

Cart Check out

 

FAQ

 

1.      Există posibilitatea de a face cumpărăturile la sediul firmei dumneavoastră?

Da, exista aceasta posibilitate. Magazinul de prezentare se afla in Bucuresti, Str. Luica nr. 160, sector 4. Chiar va invitam sa degustati produsele noastre inainte  sa le comandati.

 

2.      Care este comanda minima?

 

Nu exista o limita minima a comenzii. Va rugam sa tineti cont de costurile suplimentare care pot aparea in functie de modalitatea de plata si livrare aleasa de dvs.

 

3.      Ce modalitati de plata agreate de dvs?

 

Modalitatile de plata acceptate sunt: cash, ramburs, in avans cu ordin de plata, cu instrument de plata (BO, CEC) prin PayPal sau Credit Card.

 

4.      De ce plati online? Este sigur?

 

Este o metoda, simpla si sigura. Plata se face fara sa-ti expui numarul cardului; prin PayPal beneficiezi de securitate impotriva fraudei. Informatiile personale financiare sunt pastrate in siguranta si securizate; informatiile sunt stocate in serverele securizate PayPal, in momentul platii online tu oferi pe www.cramasipastrama.ro adresa de e-mail (cea oferita la PayPal) si o parola. Serviciul oferit de PayPal.com fuctioneaza ca un cont bancar si poate fi utilizat de orice posesor de carduri  Visa, MasterCard. In momentul platii, prin PayPal, informatiile financiare nu sunt stocate pe serverul magazinului si sunt protejate de sistemul de securitate PayPal.

5.      Puteti livra la alta adresa?

 

Da se poate face livrare la o alta adresa indicata de dvs. Pentru acest lucru va trebui sa indicati adresa de facturare si adresa de livrare. In acest caz plata se va face in avans.

 

6.      Există posibilitatea corectării unei comenzi deja făcute?

 

Da exista aceasta posibilitate, cu conditia sa fie facuta inainte de livrarea bunurilor.

 

7.      Pot comanda din strainatate iar livrarea sa se faca in Romania?

 

Se poate comanda din strainatate si livrarea sa fie facuta in Romania. In acest caz va trebui sa indicati adresa de livrare iar plata se poate face prin PayPal.

 

8.      Datele personale sunt securizate?

 

Datele oferite de dvs. vor fi folosite numai pentru procesarea comenzilor, a livrarilor, pentru informari legate de promotii, aparitii de noi produse.

Datele dvs. nu vor fi instrainate sub nicio forma, iar in cazul in care doriti sa modificati datele sau sa fiti stersi din baza noastra de date va rugam sa ne contactati.

Suntem impotriva SPAM-urilor de orice fel, il intelegem si luptam impotriva lui, de aceea datele dvs. vor fi folosite numai in stricta legatura cu acest site.

 

9.      Cum se pot efectua modificările sau completările datelor personale?

Modificările datelor personale se pot transmite prin telefon, în scris sau prin e-mail.

10.  Putem comanda cantitati mai mari, exista stocuri pentru aceste produse?

 

Puteti comanda orice cantitate doriti. In cazul in care produsul dorit nu este in stoc va rugam sa ne contactati. In cazul in care comanda dvs. este mai mare decat stocul existent va vom contacta pentru a va confirma data livrarii.

 

11.  Între ce ore se poate lua legătura cu Biroul de Relaţii cu Clienţii?

Biroul de Relaţii cu Clienţii este deschis de luni până sambata între orele 9.00 – 19.00.

 

12.  Care este timpul de livrare?

 

In cazul comenzilor trimise pana la ora 12:00 comanda va fi livrata in 24 de ore pentru zilele lucratoare. Pentru comenzi trimise Vineri se poate specifica livrare Sambata. Pentru comenzi transmise dupa ora 12:00 livrarea se va face in 48 de ore.

 

13.  Cum pot sa stiu unde este comanda mea dupa ce a fost livrata din depozitul dvs?

 

In momentul in care comanda a fost livrata de la noi o sa primiti un mesaj cu numarul documentului de transport si un numar de telefon de la firma de curierat rapid aleasa de dvs - filiala locala unde-i puteti contacta pentru informatii suplimentare.

 

14.  Marfa este asigurata?

 

Da marfa este asigurata pe tot parcursul livrarii.

 

15.  Ce servicii utilizati pentru livrarea comenzilor?

 

Toate comenzile se livreaza prin agentii nostri sau prin firme de curierat rapid. Vezi listaAICI.

m: 0p�uagh�0.5in; color: rgb(0, 0, 0); font-family: 'Lucida Grande', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 12px; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: normal; letter-spacing: normal; line-height: 18px; orphans: 2; text-align: -webkit-auto; text-transform: none; white-space: normal; widows: 2; word-spacing: 0px; -webkit-text-size-adjust: auto; -webkit-text-stroke-width: 0px; background-color: rgb(255, 255, 255); text-indent: -0.25in; ">-          Pentru comenzi de pina in 200 RON (TVA inclus) achizitia se poate face direct din magazin sau prin curierat rapid. Vezi lista cu curierii rapizi folositi de catre noi si tarifele prestate AICI.

 

Pentru livrare in tara se foloseste doar modalitatea de transmitere prin curier. Vezi lista cu curierii rapizi folositi de catre noi si tarifele prestate AICI.

Toate costurile pentru transport, asigurare si ramburs sunt exprimate in lei fara TVA.

Modalitati de plata
- cash
- ramburs;
- in avans cu Ordin de Plata;
- cu instrument de plata (Bilet la Ordin sau CEC);
- prin PayPal sau Credit Card.
Datele firmei noastre sunt:
SC REPERE INVEST SRL
CONT BANCAR: RO82BRDE445SV18445004450

COD UNIC DE INREGISTRARE: RO24684550
REG COM: J23 /3407/2008

 

Modalitati de livrare

Comenzile sunt livrate prin agentii nostri sau printr-o societate de curierat rapid.
Durata de livrare este maxim 2-3 zile lucratoare din momentul confirmarii comenzii tinand cont de urmatorii factori: confirmarea existentei in stoc a produselor si a cantitatilor cerute de dvs; confirmarea modalitatii de plata; confirmarea modalitatii de livrare.
La primirea coletului, va rugam verificati integritatea coletului si existenta facturii fiscale – acest document regasindu-se in plicul de pe colet.
Produsele sunt inmanate in ambalaj sigilat, iar bunurile sunt asigurate pe tot parcursul transportului pana la livrare.

Politica de Returnare
Legislatia romana in domeniul comertul electronic si a regimului contractelor la distanta (Ordonanta nr. 130/31.08.2000, completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000)  prevede urmatoarele: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului".
Conditii pentru returnarea produselor:
- produsul trebuie returnat in ambalajul original;
- costurile aferente returului si a asigurarii produsului pe perioada transportului sunt suportate de dvs;
- returul se va face prin firma de curierat prin care ati primit coletul. Aceste date va vor fi communicate;
- returnarea banilor se va face prin aceeasi metoda prin care ati efectuat plata.
- costurile aferente transportului la retur nu se inapoiaza.
Produsele nu se despagubesc in urmatoarele conditii:
- motivul returnarii este unul subiectiv si nu se refera la caracteristicile produsului sau daca ati fost informat in scris asupra diferentelor intre imaginea produsului din magazinul online si produsul receptionat de dvs.;
- adresa pe care ati folosit-o pentru comanda este eronata sau inexacta;
- va razganditi dupa ce produsul a fost achitat de dvs, daca nu apare una din conditiile mentionate in Politica de Returnare a produselor.

Copyright
Intregul continut al site-ului este proprietatea lui SC REPERE INVEST SRL  si este aparat de legile in vigoare pentru protectia drepturilor de autor. Astfel, sunt interzise in mod expres: accesarea site-ului in scopul copierii continutului de catre dispozitive sau programe automate, sau copierea manuala a continutului. Fotografiile si datele pot fi folosite numai cu consimtamantul si acordul in scris al SC REPERE INVEST SRL.

Declinarea responsabilitatii 
Continutul site-ului 
www.cramasipastrama.ro a fost realizat cu mare atentie pentru introducerea corecta a datelor si respectarea acuratetii informatiilor. Totusi erorile nu sunt imposibile. De aceea, Furnizorul nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare, in ceea ce priveste pretul, caracteristici, imagini etc. In eventualitatea in care pretul produsului sau unele caracteristici ale acestuia, au fost gresit introduse in bazele noastre de date sau afisate gresit, iar livrarea nu s-a efectuat inca, Furnizorul isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta. De asemenea, imaginile produselor sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor, designului, fara vreo notificare prealabila de catre producatori. 

Frauda 
ORICE INCERCARE DE A ACCESA DATELE PERSONALE ALE ALTUI UTILIZATOR SAU DE A MODIFICA CONTINUTUL SITE-ULUI 
www.cramasipastrama.ro  SAU DE A AFECTA PERFORMANTELE SERVERULUI PE CARE RULEAZA SITE-UL VA FI CONSIDERAT O TENTATIVA DE FRAUDARE A SITE-ULUI SI VA FACE OBIECTUL UNEI PLANGERI PENALE LA ORGANELE DE POLITIE, IMPOTRIVA ACELUIA SAU ACELORA CARE A(U) INCERCAT ACEST FAPT.

Litigii  
Orice litigiu aparut intre Clienti si Furnizor va fi rezolvat pe cale amiabila. 
In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane, de pe raza municipiului Bucuresti. 


Cart  

No products

Shipping 0,00 RON
Total 0,00 RON

Prices are tax excluded

Cart Check out

PayPal